COMENZI ŞI LIVRĂRI


Dipiesso Comert livrează în toată ţara, prin curierat, Comenzile plasate se vor procesa în intervalul orar afişat la secţiunea Contact.
În cazul situaţiilor în care Cumpărătorul urgentează dată sau/şi ora livrării, preţul pentru livrare poate creşte.
Vânzătorul este obligat să ofere o ambalare corespunzătoare şi va asigura transmiterea documentelor aferente produselor sau serviciilor oferite.
Dipiesso Comert nu îşi asumă obligaţii în cazul livrărilor care nu pot fi efectuate datorită informaţiilor eronate sau incomplete furnizate de Cumpărător, a imposibilităţii contactării acestuia, a situaţiilor de vreme nefavorabilă (cod roşu/portocaliu) sau a perioadelor foarte aglomerate (1 martie, 8 martie, Crăciun, Paşte etc.).
Pot apărea situaţii în care compania noastră refuză o comandă fără a oferi explicaţii.

GARANŢII ŞI RETURNĂRI

Conditii de returnare (retragere din contract)



Produsele comandate pe siteul www.piesata.ro pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea acestora, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform O.G. 34/2014. Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.



Exercitarea dreptului de retragere



Consumatorul informeaza Dipiesso Comert S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.



Obligatiile care revin Dipiesso Comert S.R.L.



Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului



Produsele sunt inmanate Dipiesso Comert S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.



Produse excluse, fara drept de returnare



Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:



a. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);

b. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate

c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);

Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);

Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.

Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.



Retur de produse



Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri :







Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului, daca acesta a fost montat in service autorizat

Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.



Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.







Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul SC Dipiesso Comert S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.







Returnarea produselor la sediul Dipiesso Comert SRL se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.



Va recomandam expedierea prin curier.



In cazul in care se doreste returnarea unui produs corespunzator comenzii, site-ul nostru nu suporta costul returului, acesta urmand sa fie suportat de cumparator. Cererea de retur se poate face in termen de 14 zile de la data primirii produsului.



Mentiune In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.







Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.



Produsele beneficiaza de garantie 12 de luni in baza facturii si doar daca au fost montate in service-uri autorizate sau de persoane autorizate, facandu-se dovada cu factura, bon fiscal.



Plasarea unei comenzi in cadrul site-ului piesata.ro, nu inseamna confirmarea comenzii sau ca produsul se afla in stoc, astfel o comanda poate fi anulata fara a crea obligatii din partea noastra.



Comanda se considera finalizata, la momentul confirmarii finalizarii acesteia de catre noi prin e-mail sau telefonic.



Produsele publicate pe site sunt fie Originale fie Aftermarket, produsele originale contin in titlu sintagma "Original".



Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email office@piesata.ro





Modalitati de plata





Toate preturile de pe site, inclusiv cele legate de transport, includ TVA.



Ramburs numerar - plata se face in numerar la livrarea coletului, direct catre serviciul de curierat - firmele de curierat cu care avem contract (Fan Courier si GLS) piesata.ro

Pinterest